V.K

*ÄR så jävla sur på blogg.se appen det gick inte alls att blogga med den..fan dom kan inte göra något rätt. 

Idag har jag varit och schoppat som fan, Med Amanda hehe jag hitade två tröjor och ett par skor till praoen. 

Juste igår hade jag världens bästa dag, en av dom bästa dagarna jag har upplevt. Min sötnos åkte enda från Västerås till centralen för att träffa mig för att han saknade mig, jag saknade han med. Han är så otroligt fin. 
Finaste Viktor Karlsson.
Vi gick runt istan och sen hade vi inget att göra, så vi gick på bio vi såg ( crazy stupid love ) 
Ni måste bara se den filmen. 
Alla tjejer kommer dö för den där killen i filmen tillo med jag gjorde det, fast att min sötnos blev lite svartiiss hehe. 
Sen så ska jag till han imorgon, då ska vi mysa som aldrig för tihhi. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0