wherever you go.

Har alltid saknat dig från den dagen vi gled isär.. å nu har vi äntligen  funnit varandra igen. Så glad för det, du är den enda som förstår mig.
 Älskar dig Ropin Idström.


All Day..

Åh jag hatar seriöst många killar! som inte verkar fatta nånting.
Ingen verkar ha vett i skallen, snälla låt mig va om du inte vet vad du pratar om..
Åh för det första säg inte till mig vad jag ska göra? jag är fan inte din hemma fru? okeej?.
Åh säg inte ''baby'' till mig första gången du pratar med mig? för det betyder att du inte vill mig något.
Tredje bli inte som en jävla farsa jag vet redan hur man tar konflikter. Shit ingen är ju seriös längre.. Å ha inte falska förhoppnignar, då kommer du ju aldrig lita på mig eller någon annan.
Jag är så lack på att alla tro att jag kan bli behandlad som skit, shit orkar inte med ditt eller nåns skit längre..vad jag en gör så hackar deen personen på mig!
Så FUCK ER, ni förstör mitt liv.


On my mind..

Fina killar det hära!


Milla gästbloggar!

Hejhej cuties! Milla här, gästbloggar på danielas blogg. hon har inte bloggat på typ 3 dagar, hmm.. daniela och blogga, kanske inte går sådär jätte bra va?;) men iallafall bruden skriver när hon känner för det lixom, men ändå, kände för att uppdatera lite här. idag så har vi inte gjort så mycket,typ bara vaknat, hhöhö och snart ska vi in i duschen, då alltså inte tillsamans om ni trode det?;) eller?:D jag börjar jobba imorgon, suuuger verkligen hårt, menmen, pengar rullar in som de ska, de går bra nu, typ:) i tre äckliga veckor ska jag jobba, i ett varmtvarmt bagerie;o hur ska jag stå ut!? har iaf en kompis som ska jobba på samma ställe, så de är skönt!:) btw så gjorde jag illa danielas knä igår, hoppade på henne och hon fick mina knäskålar i sitt ben, haha, skönt de låter va!?;) hon gnäller som ett litet barn, " aj malin, jag har ont, känner mig handikappad" blablabla, aw cry baby cry:)  daniela gjorde illa mig tidigare på kvällen, vi skoj brottades, så rev hon mig med sin nagel, jag märkte inte det, så ska gå och göra nånting, så skriker daniela" MALIN, DU HAR BLOD PÅ TRÖJAN! jag bah; vavava!? vart?;o så visade hon vart, så gick jag och kollade på spegeln, såg ingenting, mamma går in i tvättstugan och jag efter, tar av mig linnet och ser värsta blod fläcken och börjar gråta:$ hatar verkligen blod, blod är det äckligaste som finns;o vi har blod i kroppen, men nej. usch! så 1-1 baby!:)  ska dra mig nu och fixa i årdning mig kanske är en bra idé, klockan är liksom tre, och vi har fortfarande sovtröjor på oss, så typiskt oss! men ciaaaobella!:D / Malin





     




HJÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄLP!

Nu ska jag nämligen åka till Nyköping i helgen. Lördag-Söndag nice nice. Men en fråga till er? visst kan man ta flygbuss dit? å jag behöver veta hur mycket det kan kosta isånna fall! så nu behöver jag eran hjäääääääääälp okej?. Så skriv en kommentar pusss.


oh la la !



Allt i ett

Okej nu har jag varit i gbg det var helt awesome sjukt nice. Jag å min kompis Malin hade världens bästa tur på liseberg. Först gratis inträde, sen vip så att vi slapp stå i långa kö;er och sen fick vi träffa gooafolk. Fyfan vill bo där, alla är så trevliga, dom kan bara gå å prata med nån utan att känna vem fan snackar jag med?. Åh jag älskar GÖTEBORG.
Nån som är på att flytta med mig, hehe hälst en kille som kan betala min hyra.
Nu snart ska jag kolla vad sötisen gör, hum..undra om han har badat klart hehe.
nä men usch nu ska jag fan bli glad å sluta upp med att tänka onda tankar, hum..det var nån som sa att jag skulle sluta med det....undra vem? ...Jo min bebis.
Han är underbar, jag kansek åker till han imorgon. Det finns typ ingen som han, han gör typ allt för mig, åh i love him.
ojj det blev visst lite kärlek i själva inlägget, det hade jag inte räcknat med, menmen kör på.
Vi hörs när jag orkar blogga igen peace.


sjön

Idag var jag ute på sjön med Alexandra o pappi.
Sjukt skönt var det, å jag tog mitt första dopp för i år. Vet att jag är lite sent ute med att ta första doppet men jag har ju jobbat hela sommaren så har aldrig haft tid .. :/ .
Men det var 22 grader i vattnet grymt! Snart ska jag till handen för att bli enu mera brun hehe. Men ja vi hörs på tisdag när jag kommer hem från gbg tjaaa då! (=.


03/7-11

Det blir Jag å Malin som åker till Göteborg nu på söndag. För att ni ska nå oss så kan ni ringa eller klicka på våra länkar till facebook. Där nere hehehe hoppas ni förstår.

Malin & Daniela


jag hatar att jag älskar dig.

Mina vänner säger: "Vakna upp
Och sluta tänk på det"
Men vad vet dom? Nu är nån annan än jag närmare
Livet innan det kunde jag, utan och innan
Jag kunde haft det så för alltid
Men jag föll för dig och du förtjänade en nominering för rollen du spelade.



RSS 2.0