Nu mott bålsta!

nu åker jag å min vän till Bålsta,
vi hörs imorgon tjadå!


(gammal bild)


nu så ska jag komma igång!

Sorry att jag inte har bloggat på typ 1000 år.. men jag var inte riktigt nöjd med min header å design, så igår så gjorde jag en helt ny, jag gillar den sjukt mycket. Så nu kanske jag orkar å vill skriva igen.
Åh sen har jag inte varit hemma så mycket, på så sätt har det också blivit att jag inte har skrivit något. Jag har nämligt varit hos ''S''. Har varit där hela helgen, mysigt var det...träffade massvis med  folk å så,  min bästist  Malin var med också, å hon träffade ''M''.

Jag har snart avklarat nästan en veckas jobb! nu är det bara två veckor kvar. Sen drar jag till gbg med Malin.
Vi kommer att vara där från 10-11 juli om ni vill träffa oss där så hör av er gärna till: [email protected]. P.s vi mötts annars vid liseberg också, där kommer vi att tillbringa våra två dagar i gbg.
Åh juste nu på Fredag är det ju midsommar hääääääärligt! Ska tillbringa midsommar med Amanda å Simon, vi ska nog till Sandhamn kuuuuul, peeeeace i love it!.


Sanningen

Man ska kunna gråta för sin kille.
Man ska kunna bråka med sin kille.
Man ska kunna vara med varandras kompisar, utan att skämmas att det är han/hon jag älskar.
Man ska kunna prata om allt.
Man ska kunna skratta med kille.
Man ska vara lycklig å kär.
Man ska aldrig säga aldrig.
Man ska aldrig säga vi föralltid, jo bara om man (gifter sig).
Man ska göra allt för att få allt att fungera i ett förhållande, man ska aldrig ge upp, man kan alltid få nån chans att börja om.


Grattis mamma!


sommarlov

Sommarlov, bara att köra å ge igen!
Nä men har inte haft så mycket för bloggen, vilket jag tycker är så synd...men vad fan ska jag skriva om?
Ge mig förslag!
Sommarlov är bara att supa å se på det goda i livet hejsansvejsan nu kör DANIELA!!

Resten av ditt liv..



apa!

vad är det med människor...Först pratar dom med en, sen när dom inte orkar lyssna mer så försvinner dom.
Jag är så otroligt glad att jag har dom närmaste vid min sida, som aldrig försvinner från mig. Ni andra som ska snacka skit om allt å alla, kan ju börja med att skaffa er ett liv först. Sen så kom inte tillbaka till mig för jag kommer inte go ta eran ursäkt! och sen va inte så blyga va er själva å va inte någon annan, ni tjärnar mer på att vara er själva. Så om ni vill säga något så gör det? stå inte bara där å se så mesig ut. Nej är så irriterad på människor som inte vågar ta för sig.


RSS 2.0