sängmode!?!?!?!?!?!

Nu tar jag och lägger mig i sängen och slåt på en rulle med massa choklad brevid mig bye..! svull Måndag kan bara börja NUUUU!

Vart jag mig i världen vänder.


Ja då blir det musik bara till er hejdå.

Skoldag!

Första skol dagen avklarad sjukt kul var det. Nu är det bara den här slöa veckan sen börjar fan allvaret hehe.
Jag åkte till stan träffade Malin där , gick runt i några affärer hittade ett par jeans och en tröja yes.
Sen så träffade vi Niklas dära och hanns kompisar där. Ajuste glömde säga hittade ett jätte efektivt skal till iphone, istället för att ha vissa kort i plånboken så kan man ha det på iphonen. Jag hade både id och busskort niceee!.

Småkryp

Var vid hamnen idag, kul njaa träffade mamma och pappa för att kolla vad det var dom höll på med, jo dom gav oss gratis korv haha gott.
Var tvungen att åka hem och passa Kira kul lördag lixom..or not. Kom iallafall småkryp på tv haha kul liv jag har alltså hehe eller?.



Fredag 26/8

Idag var jag ju på möte angående skolan och så. Jag vet inte enu vad som kommer att hända men vi får se över helgen.
Ska träffa ropin och phille hemma hos Malin tjadå..! 

Komplicerat!

Ja idag vaknade jag klockan 10 shit jag kunde inte somna om, vart sur på mig själv och vred och vände mig i sängen men nä..jag skulle visst inte sova. Så jag gick ner till vardasrummet la mig på soffan och vaknade vid halv 1 skönt.
Sen så blev jag hungrig så jag gick och stekte blodpudding mums vad gott det var.
Nyss var pappas kusiner hära från Grekland, okej jag kan bara säga jag fattade ingenting vad dom sa, men jag log lite fint och så.
JA min pappa är grek men jag kan endå ingen grekiska eftersom mamma är finsk, så dom har typ inte orkat lära oss något av deras språk. Komlicerat jag vet..knapps så att jag förstår men jaja.
Nu ska jag eller mickis färga mitt hår, det blir rött den här gången äntligen ska jag bli röd hårig....tjadå vi hörs efter färgningen. Pooooss!


Shopping!

Idag har jag shoppat och jobbat, JAg är ju ledig från skolan ett tag så jag drog in och jobbade en stund ganska soft iallfall. 
Sen var jag i Farsta Centrum och shoppade skit mycket hittade jätte snygga jeans på bikbok och så fick man två tröjer på köpet inte dåligt alls. 
Sen hittade jag ett par skit snygga höst skor...men tyvärr så lämnade jag kvar dom i affären, åh jag ångrar mig som fan. 
Ska nog åka in imorgon å hämta dom, ska bara be mamma föra över lite pengar hihi. 
Ska på möte igen angående skolan och det är på fredag klockan 10 kul...Jaja jag är ju fett taggad...or not!. 
Men vi hörs..pooss! 


Sängen!

Ligger i sängen åh är inte alls trött. Man alla är så jävla tråkiga så jag  ska nog ta å lägga mig, nu ska jag bara ta bort sminket och sen fixa lite prylar.  Vi hörs imorgon när jag vaknar tjohejdå. 

GOOODNATT FUCKERS 
ha en tråkig skol dag imorgon själv ska jag sussa i sängen å ha det mys. 


Försov mig!

Idag skulle jag till skolan klockan 9 missade bussen som tur var min mamma hemma så fick skjuts av henne till skolan. Var där till 10 kom hem halv 11, så när jag kom hem la jag mig i soffan och somnade hehe. Så vaknade jag halv 2 och kom på att jag skulle ha åkt till stan för länge sen. Men jag fick ta första bästa buss. Så nu har jag köpt mina nya skor. Kom hem vid halv 7 skönt nu ska jag kolla på true talent vi hörs imorgon puss.

Godmorgon!

Ska dra till skolan på möte nu klockan 1 så har lite båska! Har inte ens fixat mig eller något hittar inga kläder heller FAN.  Åh jag hatar att leta efter kläder i sista sek...Jaja nu ropar pappa på mig å säger att jag ska äta frukost, skriver sen om mötet å det hejdå.
 


en enda lycka..

hela kroppen blev varm å öm tills du började se mig i ögonen, så blev allt tyst precis allt. Det enda jag hörde var ditt hjärta å dina andetag som tog mot i mig när jag möte det där ögonblicket vi hade. Allt blev så perfek så att jag inte ville släppa dina händer runt min midja. Du har verkligen funnits för mig och verkligen kämpat för att få mig. Jag insåg det i det ögonblicket vi hade den där dagen då det hände något i mitt huvud och i kroppen, en känsla som jag aldrig brukar få för någon, men det var verkligen en bra känsla och nu vet jag verkligen att personen alltid har funnits för mig hela tiden, alltid stått där framför mig utan att jag har sätt det...Nu har jag sätt och insätt att han är den finaste och han är speciell på sitt sätt och det gillar jag. ­­

underbar seger, seg match

hej alla!
idag var det aik match, segaste matchen jag har sätt. Fast dom vann ju det är ju huvudsaken.
Imorgon är jag ledig till 1 sen ska jag på möte i skolan å prata massor. Hoppas det går som man har tänkt sig.
Aja nu ska jag gå och prata med Malin om hur det blir om morgon dagen caoii. 

The voice/ hemmakväll

Ja som sagt så är det ju the voice idag, men beslöt mig vara hemma för att jag såg att det regna å att the voice har blivit överskattat menmen.
Sen skulle jag då också vara hundvakt åt min syrras hund Kira lilla.
Så nu sitter jag och b-vän i vardasrummet å kollar på tv och pratar massa skit. 
Jag skulle egentligen ha tagit moppen till nynäshamn för att hämta coola å lite annat smått och gott. Men det får väl vi ta en annan dag då. 
Imorgon så blir det AIK match med min underbara kusin, som jag inte har träffat på sjukt länge, så ser verkligen fram i det. Puss på er njut av kvällen som jag ska göra.  


Turn The Tide

Att se att en som gör verkligen allt för en är helt underbart.
Jag har en speciell känsla i kroppen.




Stan/ bio

Tjeniis peniiis bloggiiis.
Jag har nämligen varit i barca i några dagar kom hem igår natt så har tyvärr inte orkat skriva något ibloggen sorry.
Så idag var jag i skolan blää nu börjar ju allvaret eller? .
Aja jag har ganska brottom till bussen hur ska jag hinna? eh ...jag måste springa, ska på bio å se ''jag saknar dig'', prämier ni vet ;). Ajaa vi hörs poss på er.


Enjoy


två dagar kvar, vart ska jag? :o

Hej bloggen, nu återstår bara två dagar kvar..!
Hum..är det nån som vågar sig gissa vart jag ska nånstans?
Tjaa dåååå! 


min förebild..


så här kommer jag ha mitt hår om några dagar!. Sjukt fint..

Now we taking.

Yes nu har jag varit med Ropin min älskade och saknade vän. Massa bus i ett hus hehe nä men ja vi umgås som vanligt, han fjantar sig det är inte ovanligt. Sen geaka han cs...hum inte direkt okej där, höll på att somna i hanns säng hehe. Sen så tog jag hanns  ''Humör jacka'' skit skön, men jag fick inte låna den..så elak han är ibland. Jaja den fick ju iallafall vara med på kort med moi. HAHA det kommer upp en bild när ropin ska bädda sängen..han är ju inte bättre en mig tyvärr. Åh när jag skulle hem så åkte jag å mamma till ikea för att kolla lite saker och jag var såklart skit hungrig men fick bara en frensch hot dog...inte alls sugen på det men hellre det en än äcklig pizza. Juste en till sak jag älskar min mamma när hon köper så mycket godis å läsk, fast jag älskar henne endå.


''Ropin bäddar''

''Jag i hans HUMÖR jacka''


somebody knows you how you are...

Jag är grymt dålig på att hålla tider eller bestämma saker med folk...! ''that's me'' tyvärr. Det är så folk bli sura på mig, jag förstår dom skulle jag också bli. Men ibland blir det inte som man har tänkt sig, å då måste man välja en utväg om det går.  Fast det tar ett tag man blir förlåten, inte alla gånger man blir det, så då börjar dom höra av sig...Så jag måste bli bättre hur jag planerar saker.


trött som fan...

Ja det var ju bra att jag gick å la mig 5 på morgonen...not!. Jag skulle ha träffat min saknade vän ropin, men såklart så hör jag inte när min mamma eller min väckaklocka ringer. Är skit sur för det, så jag får snart gå och titta mig om man kan göra något annat för att bli lätt väckt. Nu ska jag käka frukost eftersom jag vakna för några minuter sen. Vi hörs ikväll.
Caiioo!


här är kkv med ''vi åker aldrig längre''


Ni vet newkid? som gjorde ''jag gråter bara i regnet''.
Kkv har gjort om den till ''vi åker aldrig längre'' jag tycker att denna låt är mycket skönare, en Newkid.
Men det är mina åsikter.


Jag är med i en tväling !

Gör precis som jag och gå med i tävlingen och vinn ett härligt pris av denna bloggaerska. Om just du vill vara med i tävlingen så trycker på ''William otter'' så kommer du dirket till hanns blogg, så står det mer om tävlingen och vad man vinner . Kom igen nu! det kan just bli du som blir den lyckliga vinnaren så tryck bara på länken.
 
William otter


i dont cant sleeep..:/

Hatar mig själv just nu, jag har vänt på dygnet helt åt helvete. Fan jag kommer aldrig komma i säng i tid..:/ . Menmen, Shit vad rolig helg jag har haft, med ropin å malin. Ropin sov hos mig en natt vi var uppe till 4 å spelade wii haha geekers vi är asså. Sen vaknade han vid 11 jag fortsatte sova en timme till skönt vare iallafall. Åh Ropin ska alltid ta kort, så han tog kort på mig när jag sova..Det är inte okej? eller hur? man får inte göra det.  Igår så sov Malin över, shit vi var uppe till tre å snackade massa skit å så, vi gick ut från klockan 1-2 på natten sjukt skönt vare tills alla myggen kom...;/. Åh idag så var jag på aik match med janne och Sebastian mycket trevligt, men en sämst match. Jaja det var väl allt jag ville säga hare gott.


RSS 2.0