orkar inte säga ''förlåt för att jag inte har bloggat'' för jag har inte TID med blogg.se

jag tror inte jag är en blogg tjej. Så kanske tar bort bloggen inom kort, Jag har massa annat att göra en att skriva om mitt hyper liv. Eller vad jag träffar för männinskor å så, kul å höra lixom...näää tycker inte det va?. Men ja somsagt så tänker jag inte lyssna på allt folk just nu för nu gör jag på mitt sätt å så, jag orkar inte höra på falska saker...Men om dom inte har något att säga så blir det bara falska ord i deras mun som kommer ut. Thats life! Ni som bloggar å har blivit kända för det, är bara så skrämmande tycker jag ;o. Vem vill bli känd på det visset? ..haha tydligen ni, men inte jag..!


Rix fm 2011

idag var det rix fm..rätt kul var det, man träffade många bekanta ansikten dära. nu så blir det sängen å sen upp vid 6 jippi vad jag är taggad för imorgon..eller inte hejdå sov gott alla bitches.

21/5- 2011








Hugorosas!

Ja har ni hört hugos nya låt. Kanske blir årets sommarplåga eller vad säger ni?. Tycker ni att det är en bra låt? eller en dålig?.
Jag tycker själv att den är bra!. undra hur fortsättningen blir hum..det får vi se då. Men kommentera vad ni tycker.



En dag å allt blir glatt!

Det är sjukt vad jag tänker så mycket. Om jag inte skulle tänka så mycket å bara fokusera på det som händer runt mig, å inte vara en så egoist idag.
Vi ses men nu så ska jag ta tag i det hära å bara leva livet så som jag har levt hela mitt liv bye på er.

det man inte vet lider man inte av

Att hitta kärleken är skit svårt..
Hur och när vet man när nån älskar en och menar det, man vet aldrig det?.
Jag är skit rädd för att bli kär, eftersom jag har blivit sviken så många gånger ;/.
Jag orkar inte mer längre att vara singel, men jag vill inte bara hitta en kille som tycker om mig bara å att jag inte har känslor för den, det känns bara taskigt. JAg vill att båda ska vara lika kära å så! Men kärleken är nog det svåraste i ens liv.
Men jag är verkligen redo att ha ett förhållande med någon som jag verkligen gillar, nu vem nu det blir återst å att se.


Till en vän

Denna månad har gått upp å ner.
Jag känner att jag har massa fina vänner som finns ofta där för mig, men jag känner att dom flesta är falska. För efter några veckor så drar dom.
Men en som inte ha dragit är min finaste killekompis Roppin! som jag trodde att jag skulle förlora i helgen. Men det som är så bra med Robin  är att han inte är som alla andra. Han är verkligen betydesefull för mig.
Han säger verkligen allt han menar och jag är verkligen mig själv med han..vi kan garva vi kan gråta vi kan flumma vi kan vara dumma. Haha han är klart bästaste å närmaste killekompis jag känner. Det var det jag ville säga med detta inlägg är att ovasett om jag bråkar med han eller om han bråkar med mig så kommer han/jag tillbaka. Det känns verkligen skönt att ha han vid sin sida igen.
Det finns få av sånna här killar, men det finns bara en Roppin.


Å det är så man visar vad som är äkta vänskap.
Älskar dig bästaste Robin Roppin Iddis Idström.


I do not believe in myself anymore...

Scholahopp!
Ja nu är snart veckan slut igen ffort det går...
Det kommer gå fort denna vecka för jag har lite suprise på g. Nu så ska jag ringa min moster å säga att jag sover hemma ikväll.
Idag har jag varit i skolan, efter det så åkte jag och hälsade på Malin på café nånting kommer inte ihåg vad cafét hette hehe, men mysigt var det.

Ihelgen hände massa problem som är nu lössta. Det känns bra att ha pratat ut. Nej nu ska jag kolla vad som händer där nere med Kira och syrran hejdå.


I Nynäshamn

Inatt åkte jag till Nynäshamn för att jag inte ville sova hemma, så jag åkte till Malin, skulle endå ha kommit idag men jag åkte dit igår. Så nu är jag här vaknade tolv käkade frukost nu återstår bara att duscha å fixa mig. Sen ska vi hjälpa till Lena (Malins mamma) med lite saker som vi ska årdna till ikväll. Det blir som en fest hära så vi har mycket att göra. Så nu väntar jag bara på sega Malin som är i duschen!. Får se när hon blir klar. Men nu ska jag gå börja höra att hon är klar så bye skriver senare ikväll.


Dagens- Bruno Mars, The Lasy song!


Är i huddinge!

Nu är jag i huddinge hos ropin, ska snart äta något tror jag.
min syrra ska ha tjej kväll hemma så det ska bli kul, Amanda kommer också hihi min älskling.
Det blir inget långt inlägg för roping gillar inte när jag sitter vid hanns dator. Hejdå

Grattis finaste!

Nu är det så att finaste och sötaste bästavän blir 18 år idag!. Ni måste gå in på hennes facebook å gratta henne, om ni inte har den så skicka ett medeland eller bli vän. Hon heter Malin milla knutas. Jag älskar henne kommer alltid att göra det. Nu ska det firas på lördag hos henne så mys vi kommer ha. Sea later, vi hörs idag fast vid halv 9 tiden på morgonen. Hejdå...<3


Ropin

Nu är jag på donken med ropin och malin. Vet inte riktigt vad vi ska göra heller åh jag tror dom inte vet det heller haha. Ropin är en nörden här han älskar min blogg! Nej men nu nobbar dom mig fan hej då!!


skola

skola idag då. Sitter just nu i skolan och har nyss haft brott å straff. Inte direkt kul, men det funkar.
Idag senare efter skolan ska jag typ in till stan för att träffa malin och ropin kanske.






Godnatt




Är skit trött. Var uppe till 3 inatt tror jag, inte bra Daniela. Å så gick jag upp vid tre på dan haha bra timeing.
Nej men sovgott på er, skriver imorgon när jag kommer hem från plugget eller ska också in till stan          så skriver då när jag är hemma å när jag har tillgång till internet.
Puss på er bitches!




En söt Tony!


Så söt Tony är! <3


kvällens låt!

Taio Cruz - Believe In Me Now (Prod. By Swedish House Mafia)


Tack Patric den låten är grym!.


vilken är finast?

iphone 4                             eller               iphone 5?

lillonsdag den 4jerde!


Hej svejs.
Har precis duschat klart och allt sånt dära. Nu väntar jag bara tills min moster å min lilla kusin sebbe ska komma hit.

Jag har skit stökigt rum..vad ska jag lägga alla kläder? hum..Nej jag tar hand om det sen ikväll. Jag var hemma från skolan idag också, grymt skönt..att få ta ledigt lite från plugget orkar typ inte gå klart skolan..menmen försöker så gott jag kan.
Skriver mer ikväll om jag har något att säga.

om sanningen ska fram, vill du ligga med mig då?

Nu ligger jag fortfarande i soffan, Det hade hänt lite saker i skolan när jag inte var där. Händer alltid något då ;o. Sainabou min kompis ringde och sa att det har hänt massa problem och sånt, men behöver inte ta upp det här.
Får se om jag ska till skolan imorgon, sen ringde Malin till mig hon undra massa saker. Jag börjar bli lite trött kanske ska ta en tupplur på soffan nu!

good morning people!

Nu så är jag klar vaken. Ska äta frukost sen kolla på tv. Blir hemma idag för att ha haft ont i magen hela tiden.
Juste det var några som sa att det hade snöat idag? ;o haha, å när jag vakna så regnade det. 
Det ska tydligen vara fint nästa vecka. Så man behöver inte deppa för att det snöar eller regnar idag, för att det blir ju som sagt fint endå snart!.


Godnatt

nu ska jag ta och sova. Vi hörs imorgon bitchees! ;)

 


Dagens låt.


Lite på engång

Var på mammas jobb och fick sova där, eftersom jag inte mådde så bra ;/.
Nu är jag hemma försökte se på fotbolls matchen som jag egentligen skulle gå på. Aik-Örebro, den skulle ha varit på tv men jag hittar inte den kanalen..! Är lite irriterad ;/. Åt en god middag med mamma också, bara vi två hemma så ja. Nu ska jag kolla klart på nånting på kanal 5.

RSS 2.0