That girl is the shit ( och min helg har varit mys)

Haha , såg att min kära vän loggade in på min blogg och skrev ett enormt inlägg lite gulligt.

Nu till dagen.
IDag kom jag hem från Västerås, från världens goaste kille alltså Viktor , thihi. Vi kollade på sista minuten av idol igår , så vi såg inte så mycket av den, så vi fick se alla avsnitt från denna vecka och förra veckans avsnit haha kul vare.
Viktor somnade skit fort jag kunde inte ens somna, och jag kan lova er, jag är inte lätt väckt, å det är fan nte han heller fast att han sa att han var det. Viktor sa hela tiden '' mm..låt mig sova..'' okej visst jag låter han sova..Sen på morgonen säger jag att jag inte har typ sovit på hela natten så kommer han med sin kommentar '' varför väckte du inte mig? '' . Men hallå? du är inte så änkel att väcka?, Viktor: '' det är bara kasta en kudde på mig''. jo men du skulle endå inte ha vaknat...!
P.s. Ikväll kommer jag få sova själv...</3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0