I dont give a shit!

Man ska kunna gråta för sin tjej/kille.

Man ska kunna bråka med sin tjej/ kille.

Man ska kunna vara med varandras kompisar, utan att skämmas att det är han/hon jag älskar.

Man ska kunna prata om allt.

Man ska kunna skratta med tjej/kille.

Man ska vara lycklig å kär.

Man ska aldrig säga aldrig.

Man ska aldrig säga vi föralltid, bara om man (gifter sig).

Man ska göra allt ...

Jag underar om man tänker så mycket på detta? men jag kommer tänka på det här, för jag har blivit sviken för många gånger. Å såklart är man alltid rädd för att bli sviken...men ja jag fortsätter att stå på mina ben och alltid vara den jag alltid ha varit.


Kommentarer
Postat av: Liselotte Hagander

Vad fina kloka tankar du har! Stå på dig min vän, det är du bra på! Stå upp för den du är för det lönar sig ilängden och förr eller senare så kommer "han" att se dig! :-)

2013-11-04 @ 06:15:06
URL: http://liselottehagander.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0