häääälleuw bloggisch!

Nu undrar ni säkert vem det är som skriver eller uppdaterar kanske det heter!?;) det är Malin här, Daniela den skit ungen åkte ju till Västerås ikväll, till nån snasse?;) som ni kanske läste i inlägget innan, så jag är snäll och uppdaterar hennes blogg!;)  ja, vad gör man en fredags kväll som denna? tar det jääävligt chill, kollade nyss på idol och bara tar det hur lugnt som helst, ska snart ta en varm dusch och göra lite tjej grejs, u know!;) det är snart höstlov och då drar både jag&daniela utomlands några dagar, inte med varandra, utan att vi båda åker med våra familjer till ett ställe och väntar istället tills nästa år då vi ska åka till Thailand tillsamans, kommer bli awesome, redan sjukt taggade är vi!;)
ni som inte känner danielas personlighet, och hur hon är som person. det ska jag berätta nu för er.
Daniela är en väldigt söt&omtänksam tjej. men väldigt blyg&tillbaka dragen, ta inte åt dig baby men samtidigt grymt charmig,underbar och vill allt&alla väl att alla ska må bra. hon lär sig av (mig) att våga lite mer, eftersom jag skämms inte över något det jag säger eller det jag gör, och hennes utseende tycker hon själv inte är så bra, medans alla andra tycker hon är bra som hon är, men hon kan aldrig riktigt få in det i hennes lilla skalle;) hennes närmsta stöttar henne upp till 1010% varjedag, mest jag. jag&daniela har hållt ihop sen 5 år tillbaka och det är ganska lång tid. hon är min soulmate helt enkellt. jag lever inte utan henne, vi gör nästan allt tsm! I loveu frugis!

okej, det där blev ett långt inlägg om lite blandade saker. men så ni får en uppfattning hur hon egentligen är som mäånniska. för på det sättet hon skriver är deppigt och charmigt, men mest lite depp, eftersom hennes humör är varierande:) hon har ett väldigt temprament dendär bruden, i alla 5 år har jag stått ut, herregud!;) nej, skojar, världens bästavän är hon!  Jag själv hade en blogg förut, som jag nångång länkat här på Danielas blogg, men som jag nu har tagit bort av olika själ. väldigt skönt, men samtidigt saknar jag att skriva, vill göra en ny blogg, men samtidigt inte. det är väldigt skönt på ett sätt också att inte ha blogg. eftersom jag typ glömde alltid bort att uppdatera,woppsie!;)  Daniela kommer hem Imorgon kväll I think;) och den där killen hon ska till, om jag får tycka det själv så ser han jääääääävligt bra ut, haffhaff baby;)!  du har grym smak på killar ( IBLAND):D vi stöttar varandra upp till 100% och ännu mera. nästa år i Juli, då fyller du äntligen 18, DÅ JÄVLAR! PARTY ON THE NIGHT!;) nej, men vi ska hitta på massor. nu när jag är 18 och du 17 så blire ju inte så roligt för dig när jag drar ut på krogen, känner mig taskig som lämnar dig, men du kan ju inte, du är för liten, aw! men nästa år, då du!;)

Min dag i ord

Idag så slutade jag vid tjugo i två, hyffsat bra tid påå en fredag tycker jag?:D tog 15.49 tåget till vh och sen bussen där ifrån till nynäshamn, Eftersom dom bygger på nynäshamns banan, suck! det pågår ända tills januari, FML typ, skit jobbigt att åka buss hela tiden överallt, nästan!
shit vad jag skriver, hoppas ni orkar läsa!;) nu ska jag sluta skriva och önskar dig en nice kväll Daniela habibi och kom ihåg en sak, Man har det inte första gången, och du vet jag jag menar.. ;) annars, KÖR PÅ!
TJAAAAAAARÅ BLOGGÄÄÄN! :D / milla

                                 

             







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0