Dagarna går

Ja som sagt är det snart höstlov, då åker jag till ett varmt ställe med päronen. Skulle ha åkt med Malin min
(bästavän) men ja vi ska ju åka till thaiiland nästa år så det ser vi mer fram i mot .

Idag så ringde Snasse till mig haha så söt han är, Hanns riktiga namn är Viktor Karlsson.
Viktor har en student lägenhet i Västerås.
Han kommer från Gbg, men han tröttnade på den staden så han valde att ta Västerås.
Viktors Gymnasie inriktning är: Transport.
Han är född 93, men har går om hela 1 som jag då. För han hoppade av för två år sen, Viktor jobbade på Sony ericsson.
Men om ni vill så kan ni ju lägga en stöt på honom. Men var berädda på att han kan vara lite otrevlig hehe.
Nä skojja pluttis.
Det var en bra info om Viktor Karlsson eller hur?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0